مصاحبه آرشیو خبر ها
فابریتزیو راوانلی ، گونزالو هیگوایین یک وزنه برای یوونتوس است .

فابریتزیو راوانلی ، گونزالو هیگوایین یک وزنه برای یوونتوس است .

گونزالو هیگوایین مهاجم گلزن و آرژانتینی یوونتوس در این فصل تنها دو گل برای یووه به ثمر رسانده و عملکردی چندان جالبی از خود ارائه نداده است.

 

فابریتزیو راوانلی اسطوره و مهاجم سابق بیانکونری در گفت و گو با رادیو Sportiva درباره مهاجم آرژانتینی یوونتوس صحبت کرد:

 

او واقعا گیج شده است، او مانند سایه هیگواینی است که ما می شناختیم. آلگری به او بازی می دهد ولی این موضوع کمکی به گونزالو نمی کند زیرا اون نیاز به آرامش دارد تا به شرایط ایده آلش باز گردد. مشکل اون روحی و روانی است نه فیزیکی.

 

راوانلی ادامه داد:

 

من فکر می کنم کنار گذاشته شدن او از لیست تیم ملی باعث این مشکلات شده است، او نیاز به استراحت دارد، مهم تر از همه استراحت و آرامش ذهنی. او باید به تعطیلات هفتگی برود و سپس دوباره برگردد. او الان ناامید است، او خارج از بازی است، او همیشه تلاش می کند که به تیم کمک کند اما در حال حاضر برخلاف میل باطنیش نمی تواند این کار را انجام دهد.

 

بازی دربی؟

 

من او را در بازی دربی نمی گذاشتم. من فکر می کنم حضور او در حال حاضر کمکی به یووه نخواهد کرد، بجز دو گلی که در این فصل زده عملکرد قابل قبولی نداشته، او گونزالویی نیست که ما می شناختیم. او سال گذشته در دربی یک گل مهم به ثمر رساند و درخشید اما در حال حاضر آماده نیست.

 

پر سفید در پایان سخنانش گفت:

 

او احتیاج دارد که دوباره به بازیکن مهمی تبدیل شود، انتقاد از او در بازی های مهم به او کمکی نخواهد کرد بلکه به او ضربه هم می زند، او مبارزه می کند تا در لیگ قهرمانان گلزنی کند. همه این صحبت ها قطعا به او کمکی نخواهد کرد اما ما می دانیم که پیپیتا یک سوپراستار است، یک بازیکن سطح بالا و تاپ، زیرا یووه برای او 90 میلیون یورو پرداخت کرده است. متأسفانه او در حال حاضر در شرایطی نیست که بتواند به درستی بازی کند اما او این برهان را پشت سر خواهد گذاشت و مجددا خواهد درخشید.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: